HomeBlogCustomer Experience; Wat laat jij achter bij de...

Customer Experience; Wat laat jij achter bij de klant?

Customer Experience; Wat laat jij achter bij de klant?

Welke Experience laat jij achter bij je klanten?

Ziet Customer Experience er zo uit in de praktijk?

Wij, verkopers, verkoop directeuren, accountmanagers, zijn allemaal druk bezig met het  najagen van onze eigen targets en doelstellingen. Jaar na jaar proberen we via onze klanten onze doelen te bereiken.

Hebben we onszelf weleens afgevraagd wat er van al onze inspanningen bij onze klanten achterblijft? Met welke perceptie en experience, over ons bedrijf en mij als verkoper blijft de klant achter?

Of zou het ook zo kunnen?

Wat zou het mooi zijn als we de perceptie van de klant over ons, ons bedrijf en onze verkopers, in een concrete ambitie durven te verwoorden.

Dat we durven opschrijven wat onze klant over 4 -5 jaar over ons moet gaan zeggen, als positieve klantbeleving (Customer Experience). En het liefst dat hij dat dan tegen iedereen zegt die het maar horen wil, want dan hebben we van onze klant een ambassadeur gemaakt.   

Het begint bij ambitie!

Weten hoe?

Wilt u weten hoe wij een excellente Customer Experience realiseren, neem dan contact op met Matty Geertsen 06-10516021 of Marco Geertsen 06-10519173