HomeBlogCustomer Journey; Never waste a good crisis

Customer Journey; Never waste a good crisis

Customer Journey; Never waste a good crisis

Ga nu de relatie met je klanten versterken!

Dat de Corona crisis ons allen raakt of gaat raken is inmiddels wel duidelijk.

De verwachtingen zijn dat het 2 tot 3 maanden gaat duren voordat we ons “normale” leven weer kunnen oppakken.

Gebruik deze periode om wijzer te worden, om de periode na de corona crisis goed voorbereid uit de startblokken te komen.

Hoe de tijd nemen om onze Customer Journey te verbeteren?

Transactionele gesprekken met klanten zullen minder gevoerd worden de komende weken.

Dat levert ons tijd op, om de echte gesprekken met klanten te gaan voeren.

Wat vinden klanten echt van ons? Hoe ervaren ze onze Customer Journey?

Hoe kunnen we onze samenwerking verbeteren? Wat moeten we doen om een NPS-score van een 9 te halen?  

Gebruik de komende weken om je maximaal voor te bereiden op de 2e helft van 2020, 2021 en verder.

Ga het echte gesprek aan!

Weten hoe?

Wilt u weten hoe echte gesprekken, in de praktijk tot significante voordelen leidt, neem dan contact op met Matty Geertsen 06-10516021 of Marco Geertsen 06-10519173