HomeBlogCustomer Journey; Wat leer jij van jouw klant?

Customer Journey; Wat leer jij van jouw klant?

Customer Journey; Wat leer jij van jouw klant?

Hoe vaak gaan we het echte gesprek met onze klant aan?

Met het echte gesprek bedoelen we niet gesprekken over assortimenten, prijzen, contracten en het feit dat de klant nou eenmaal aan onze processen en procedures moet wennen.

Dan bedoelen we gesprekken over de samenwerking tussen de klant en onszelf.

Wat maken klanten mee en gaat het goed in ons proces van samenwerken en wat kan/moet beter.

Welk oordeel, in NPS vervat, heeft de klant over ons.

Welke rol krijgt de klant?

We dagen u uit het echte gesprek te gaan voeren

Onze ervaring is dat echte gesprekken door klanten enorm worden gewaardeerd. Het een gevoel van aandacht en serieus genomen worden, geeft.

De echte winst is dat je als bedrijf een enorme rijkdom aan verbeterpunten krijgt vanuit het perspectief van de  klant.

De verbeterpunten blijken in veel gevallen vragen om hulp. Help me, want ik worstel, ik weet het ook niet.

Wat is vervolgens mooier dan de klant echt te helpen bij haar uitdagingen.

Ga het gesprek aan en help de klant waar ze geholpen wil worden. 

Weten hoe?

Wilt u weten hoe echte gesprekken, in de praktijk tot significante voordelen leidt, neem dan contact op met Matty Geertsen 06-10516021 of Marco Geertsen 06-10519173