HomeBlogEn de scores zijn, wat zijn de hoofdthema's?

En de scores zijn, wat zijn de hoofdthema's?

En de scores zijn, wat zijn de hoofdthema's?

In mijn vorige blog heb ik de resultaten van ons laatste onderzoek laten zien en in zijn algemeenheid besproken. De scores zie je hieronder.

We weten uit al onze onderzoeken dat een drietal onderwerpen (dikgedrukt) wezenlijk en meer dan gemiddeld bijdragen aan de groei van de NPS. Dat zijn; klantgerichtheid, partnership en accountmanagement. Om specifieker te zijn, de accountmanager.

Met de onderstaande rapportcijfers voor klantgerichtheid en partnership zal de NPS-score niet snel groeien. Terwijl we weten dat een hogere score gepaard gaat met substantieel meer omzet.

Het goede nieuws is, de bedrijven uit dit onderzoek weten dit nu en gaan volop het gesprek met hun klanten aan op zoek naar concrete verbeterpunten om hun prestaties op klantgerichtheid en partnership te verbeteren.

Wat zou jij doen als deze cijfers over jou en jouw bedrijf gingen?