HomeBlogGranFood is op zoek naar onderscheid

GranFood is op zoek naar onderscheid

GranFood is op zoek naar onderscheid

Het start bij de klant

GranFood BV (met merken als, Grand’Italia, Star, Amora en anderen) heeft meegedaan aan het klanttevredenheidonderzoek (Retail Sales Benchmark) van Customore Consulting.

Marco Kloosterman, sales manager van GranFood BV ervaart het onderzoek als een bijzonder startpunt om zijn organisatie, naar het volgende niveau van customer excellence te helpen.

Wat levert het op?

Lees hier de ervaringen van Marco Kloosterman:

“Customore zorgt middels de benchmark studie voor de analyse van de concrete knoppen waar je als organisatie en specifiek als sales team aan dient te draaien om nog meer verbinding te zoeken om zodoende het verschil te maken. Het rapport is niet het einddoel op zich, de workshop en het implementeren van de conclusies en aanbevelingen in je strategie en operatie is een belangrijke tool om je als manager verder te helpen en je team op meerdere gebieden naar een hoger niveau te tillen.”

Bovenstaande bewijst weer dat het heel belangrijk is om een gedegen customer experience op te halen. Om van daaruit de volgende stappen te gaan zetten, om uiteindelijk het ultieme verschil te gaan maken bij de klant.

Weten hoe? 

Als u ook genoemde resultaten wil,  of wil weten hoe het volgende niveau van customer excellence te bereiken neem dan contact op Matty Geertsen (06-10516021) of Marco Geertsen (60-10519173)