HomeBlogHet belang van het echte gesprek voeren

Het belang van het echte gesprek voeren

Het belang van het echte gesprek voeren

Het belang van het echte gesprek in de praktijk

Wij waren vorige week dinsdag bij het Foodservice Institute Brunchcongres op de Horecava.De rode draad boodschap vanuit de sprekers was, “Betrokken mensen maken het verschil”.Met een hoge dosis aan betrokkenheid ben je staat het echte gesprek te voeren en maak je het  verschil bij je klant

Wat weet Customore Consulting uit de praktijk

Wil je bij jouw klanten ook het verschil maken en uitblinken dan heb je betrokken verkopers nodig die zich maximaal inleven in hun klant. We weten dat betrokken verkopers minstens 10% meer omzet halen dan niet betrokken verkopers.

Ken jij de kwaliteit van je verkoopteam en verkopers en ga jij het echte gesprek aan met je klant over hun ervaring met de betrokkenheid van jouw verkopers? Doen, het loont!

Weten hoe?

Wilt u, in detail weten welke voordelen u  kunt behalen door de betrokkenheid te vergroten en wilt u ook 10% meer omzet, neem dan contact op met Matty Geertsen 06-10516021.

Onder het kopje “Wat we bereiken” op onze website, kunt u meer lezen over onze aanpak en de resultaten.