HomeBlogHoe groei je omzet en NPS?

Hoe groei je omzet en NPS?

Hoe groei je omzet en NPS?

Hoe groei je omzet en NPS?

Wat kun je leren van het succes van anderen?

Stap 1; meten is weten.

Zorg ervoor dat je via echte gesprekken met je klanten, F2F, erachter komt wat zij vinden dat jij moet doen om een NPS-score van een 9 of 10 te verdienen.

Lees de ervaring van Bonduelle.

Terugblikkend op de verkregen resultaten geeft Mark-Jan Steermann, sales manager Foodservice aan:

"Bonduelle heeft 3 keer meegedaan aan het Foodservice benchmark onderzoek van Customore.  Is voor ons een ideaal instrument gebleken om, via de concrete verbeterpunten van onze klanten, daadwerkelijk te verbeteren. We hebben het onderzoek gebruikt om via concrete ambities stappen te zetten om het verschil te maken bij onze klanten. We zijn daardoor de afgelopen 4 jaar substantieel gegroeid in klanttevredenheid, NPS en omzet.”

Stap 2: Focus, stel een concreet doel, ambitie en ga aan de slag. Gebruik de resultaten, de input van je klanten van het onderzoek.

Hoe maak jij de stap van onderzoek naar resultaat?

Praat eens met Matty Geertsen 06-10516021 of Marco Geertsen 06-10519173.