HomeBlogMcCain ervaart resultaat van Customer Excellenc...

McCain ervaart resultaat van Customer Excellence programma.

McCain ervaart resultaat van Customer Excellence programma.

Waarom het  Customer Excellence programma?

McCain Foods heeft in 2018 meegedaan aan de Foodservice benchmark studie (klanttevredenheid onderzoek in de Foodservice) uitgevoerd door Customore Consulting. De grote hoeveelheid aan kwalitatieve en kwantitatieve data uit die benchmark en het feit, dat met 14 jaar ervaring Customore Consulting een programma heeft ontwikkeld om data om te zetten in hogere klanttevredenheid en bijbehorende groei en professionalisering, heeft ertoe geleid dat McCain Food, het Customer Excellence programma is gestart.

Wat vindt McCain van het Customer Excellence programma?

“Onlangs heb ik samen met mijn team het programma “Customer Excellence”, samen met Customore Consulting afgerond. Uitgangspunt was onze NPS score verbeteren en om in ons dagelijkse werk te streven naar het cijfer “9”. Wat dienen wij als McCain te veranderen om dit mooie cijfer te verdienen bij onze business partners.

Samen met Matty Geertsen van Customore Consulting, die een serieuze, vriendelijke, toegewijde en inspirerende coach/projectleider is, zijn we gaan kijken naar hoe we mijn team kunnen helpen in dit proces.

  • Hij heeft ons team met een tiendaags programma een flinke boost gegeven.
  • We zijn zelf als team gegroeid en we hebben veel bewustzijn ontwikkeld over onze rol binnen sales.
  • Het resultaat was daarom ook heel positief: Veel inzicht in het team, in de drijfveren van onze klanten en een duidelijk doel hoe we in de toekomst kunnen groeien als professionals.
  • Het waren erg goede sessies waarin veel over ons onderliggende denkproces duidelijk werd en veel dingen zijn uitgesproken die noodzakelijk eens op tafel moesten komen.

“Ik wil dan ook Customore Consulting en Matty Geertsen bedanken en kan iedereen die streeft naar “Customer Excellence” dit programma zeer aanraden.”

(Jindra van Gijsel; Director Sales Chilled Foodservice & Industry CE at McCain/CêlaVíta)

Weten hoe?

Wilt u, in detail weten welke voordelen zijn behaald door McCain, neem dan contact op met Matty Geertsen (06-10516021) of Marco Geertsen (06-10619173)