HomeBlogMeten loont!

Meten loont!

Meten loont!

Meten van klanttevredenheid loont!

Wij spreken veelvuldig met verkoop verantwoordelijken uit allerhande bedrijven.

Hierbij valt op dat we inmiddels alles structureel meten en dus weten, omzetten, volumes, marges,  marge mixen, conversie ratio’s, churn ratio’s, etc.. 

Opvallend is tevens dat het structureel meten van de klanttevredenheid minder aan de orde is.

Een veel gehoord argument om niet te meten is; Ik weet wel wat de klant van mij en mijn organisatie vind.

Is dat echt zo?

Wat weet Customore Consulting uit de praktijk

Zonder ambitie, het willen uitblinken, en structureel meten wordt uitblinken moeilijk. Ken daarom de percepties en verbeterpunten van jouw klanten. Dit stelt jouw in staat om gericht te werken aan een NPS-score van een 9 en om te weten of je op de goede weg bent naar die 9.

Weten hoe?

Wilt u, in detail, weten welke voordelen u  kunt behalen door continu te meten om te verbeteren naar 20% additionele meer omzet, neem dan contact op met Matty Geertsen 06-10516021 of Marco Geertsen 06-10519173