HomeBlogOok Hero streeft naar Customer Excellence

Ook Hero streeft naar Customer Excellence

Ook Hero streeft naar Customer Excellence

Vraag het de klant eerst!

Wij hebben twee weken geleden als sluitstuk van ons klanttevredenheid onderzoek in de retail markt, een workshop gehouden met een van onze klanten, te weten Hero.

Hier werd duidelijk, dat het uitwerken van en het hebben en houden van focus op de aangedragen verbeterpunten uit het onderzoek van Customore Consulting zeer goede resultaten heeft opgeleverd.

Resultaten.

De retailers hebben Hero gemiddeld genomen met een rapportcijfer hoger beoordeeld, met een forse, significante omzet stijging tot gevolg.

Hieruit blijkt maar weer dat het streven naar customer excellence niet alleen mooie rapportcijfers oplevert, echter ook een sterkte stijging van de omzet en NPS.

De samenwerking van Hero met Customore Consulting blijkt op verschillende gebieden zijn vruchten af te werpen. Het streven naar Customer Excellence, klinkend munt.

Jasper Aansorgh, Country manager van Hero,  kan trots zijn op zijn team die meer dan een rapportcijfer gestegen zijn in klant waardering en dientengevolge de omzetten fors hebben zien groeien.

De ambitie voor de komende jaren is vastgesteld. Ze zijn van HERO en zo worden ze HERO(ES) in de ogen van hun klanten.

Weten hoe? 

Wilt u dezelfde resultaten als Hero, neem dan contact op met Matty Geertsen 06-10516021 of Marco Geertsen 06-10519173