HomeBlogResultaten bij Van Mook!

Resultaten bij Van Mook!

Resultaten bij Van Mook!

Waarom aanpak customer excellence en verhogen NPS?

Twaalf jaar ervaring heeft er onder meer toe geleid dat Customore Consulting een aanpak heeft ontwikkeld om samen met haar klanten echt het verschil te gaan maken en 20% in omzet te stijgen met een hoge NPS score. Met als overtuiging dat het verschil maken bij de klant loont in alle opzichten.

Wat levert aanpak Van Mook op?

Een van de klanten waar onze customer excellence is geïmplementeerd is Van Mook.

Van Mook is een familiebedrijf dat al meer dan 30 jaar bemiddelt tussen wereldspelers afkomstig uit Duitse en Deense levensmiddelenindustrie en grote retailers in Nederland, België en Luxemburg. Tot hun klanten behoren onder andere de grootste supermarktketens en drogisterijen in Nederland. In Nederland zijn ze tevens de nummer 1 leverancier van private label bakproducten.

Ton van Hoppe, general manager bij Van Mook, verteld wat de eerste ervaringen en resultaten zijn van de customer excellence aanpak van Customore Consulting;

“Een huismerkleverancier moet in de huid van de retailer kunnen kruipen en dan een win/win relatie opbouwen. Dit serieuze spel hebben we onder coaching van Customore gepraktiseerd: ons imago is verhelderd en na een halfjaar zien we een autonome, harde omzetgroei van 20% bij klanten, waar we onze focus op gezet hebben. We hebben er de smaak van te pakken gekregen…”

Weten hoe?

Wilt u ook de klantbeleving van uw klanten sterk verbeteren en een 20% omzetstijging, zoals bij Van Mook neem dan contact op met Matty Geertsen (06-10516021) of Marco Geertsen (06-10519173)