HomeBlogVraag het je klant !!!!!!!!!!!

Vraag het je klant !!!!!!!!!!!

Vraag het je klant !!!!!!!!!!!

Voer het echte oprechte gesprek.

We sloten, afgelopen week, de eerste fase af van ons Customer Excellence project voor een van onze klanten.

De fase die we afsloten is; “Ga het echte gesprek met je klant aan”.

Er zijn meer dan 100 gesprekken, van 1 tot anderhalf uur, met klanten gevoerd.

Wat is het mooi om te zien en ervaren dat echte klant kennis, via gesprekken, binnen de organisatie gaat leven. Dat de taal van de klant deels ook onze taal wordt. Dat klanten letterlijk en figuurlijk een gezicht krijgen. 

Dat we andere perspectieven krijgen aangereikt van onze klanten. Andere dynamieken gaan zien.   

De kennis van deze gespreken wordt nu gekoppeld aan de door hen expliciet gemaakte ambitie op NPS.

Wat is het goed om voor een organisatie te werken die haar klant ambitie, via de NPS-score, als doel concreet gemaakt heeft.

Begin vandaag nog met het voeren van echte gesprekken met jouw klanten.

Je gaat er zoveel van leren!

Weten hoe?

Wilt u weten wat het voeren van het echte gesprek onze klant heeft opgeleverd, neem dan contact op met Matty Geertsen 06-10516021 of Marco Geertsen 06-10519173