HomeBlogWat Heineken horeca leerde van de crisis?

Wat Heineken horeca leerde van de crisis?

Wat Heineken horeca leerde van de crisis?

Wat Heineken horeca leerde van de crisis?

De horeca ondernemer, klant op nummer 1

Op een bijeenkomst van het Platform voor klantgerichtheid vertelde Marieke Heemskerk, head of customer experience, van Heineken over hun drie belangrijkste learnings van de corona crisis, zijnde;

  1. Het gaat om Ben, de horeca ondernemer en al die 40.000 andere horeca ondernemers.
  2. Werk agile.
  3. Stick to the strategy met een netwerk organisatie.

Aanvullend aan de focus op de ondernemer heeft Heineken de relationele NPS score hierin leidend gemaakt en wordt deze als ambitie  gebruikt. Dit samen met het agile werken heeft Heineken in de crisis nieuwe horeca klanten opgeleverd. Het agile werken als in het werken in multidisciplinaire teams waarbij de horeca ondernemer en de NPS ambitie centraal staan en die dingen doen die voor de klant relevant zijn, levert dus op.

Weten hoe agile werken ervoor zorgt dat de klant jou op nummer 1 zet?

Praat eens met Matty Geertsen 06-10516021 of Marco Geertsen 06-10519173.