HomeBlogWat is er leuker dan de resultaten van een NPS-...

Wat is er leuker dan de resultaten van een NPS-Dashboard?

Wat is er leuker dan de resultaten van een NPS-Dashboard?

Vorige week hebben we de resultaten van ons NPS-Dashboard gepresenteerd aan een toonaangevend bedrijf in food. Het was een gezelschap van verkoop directeuren, landen managers, accountmanagers en customer experience managers

Het NPS-Dasboard is middel om jouw klanten je te laten beoordelen op 6 hoofd thema’s en de NPS-score. Per klant en per beoordelaar. We weten dus exact wie welke beoordeling heeft gegeven.

Tijdens de presentatie gebeurde iets opmerkelijks. De sfeer veranderde van “de kat uit de boom  kijken” naar het echt willen weten.  Niet alleen naar het willen weten, de cijfers serieus nemen, naar een levendige dialoog naar wat te doen om de cijfers in de toekomst te veranderen. Actieplannen en timings werden besproken evenals het snel met de klant aan tafel gaan om de rapportcijfers, die gegeven zijn, van context en achtergrond te voorzien.

Wat is er dan leuker dan het NPS-dashboard, het enthousiasme en de energie die vrijkomt om met de resultaten actief aan de gang te gaan? Vertrouwend op eigen kunnen en in de overtuiging van het krijgen van betere cijfers bij de volgende meting.

Wil je ook meten, ontwikkelen en groeien naar een NPS-9 score?