HomeBlogWat levert continu meten Coca Cola op.

Wat levert continu meten Coca Cola op.

Wat levert continu meten Coca Cola op.

Waarom is meten relevant?

Coca Cola Enterprises heeft een uitgebreide sales organisatie in de Nederlandse markt. De foodservice markt is echter zeer versnipperd. Daarmee is het erg moeilijk om van daar uit een eenduidige customer journey en customer experience, van hoge kwaliteit te realiseren.

Hoe ziet continu meten eruit?

Coca Cola Enterprises heeft ervoor gekozen om de customer experience analyse in de foodservice markt, door Customore Consulting uit te laten voeren. Tweejaarlijks vindt dit onderzoek plaats en biedt in combinatie met de bijbehorende workshop heldere en uitvoerbare handvaten om de vervolgstappen van de sales en field sales organisatie op te baseren.

Welke resultaten levert het op?

Het tweejaarlijks laten uitvoeren van dit onderzoek biedt Coca Cola niet alleen heldere handvaten, maar heeft ook duidelijk zijn vruchten in de markt afgeworpen. De organisatie heeft de opmerkingen van klanten ter harte genomen en is naar de klanten toegetreden en haalt significant betere cijfers op klantgerichtheid, accountmanagement, meedenken en toegevoegde waarde. De bij de cijfers behorende content geeft richting en ontwikkelruimte voor de organisatie.

Weten hoe? 

Wilt u weten wat continu meten daadwerkelijk oplevert, neem dan contact op met Matty Geertsen 06-10516021 of Marco Geertsen 06-10519173