HomeBlogWat nu als het wél lukt?

Wat nu als het wél lukt?

Wat nu als het wél lukt?

Wat nu als het wél lukt?

Hebben we het juiste team om kampioen te worden?

Wat zou het fijn zijn als onze klant daadwerkelijk onze ambassadeur is. De belangrijke méér omzet en toegenomen loyaliteit daargelaten, geeft het een enorme dosis voldoening en energie om dat hoge niveau van customer experience  te bereiken, vast te houden en waar mogelijk te overtreffen. Het geeft een enorme motivatie aan de gehele organisatie en je concurrent wordt buitenspel gezet.

Hoe zou het zijn als klanten, ambassadeurs, het volgende over uw organisatie zeggen (live quotes uit onderzoek);

“Ze weten alles van ons en zitten in alle lagen van ons bedrijf. Het lijkt wel of ze hier camera’s en afluisterapparatuur hebben hangen.”

 “Het allerbelangrijkste is dat zij de klant van de klant heel goed kennen.”

“Zijn onwijs goed in het ervoor je zijn. Business maken met ons doen ze erg goed.”

“Doen dat erg goed. Dat heeft o.a. te maken met consistentie in de personen en het team.”

Wetende dat een NPS-9 score halen top sport is, hebben we dan wel het juiste team om Champions League te spelen?

Als het wel lukt heeft te maken met alles ten dienste stellen van de ambitie. Een 9 willen halen bij die klanten of een selectie van klanten. Een team samen stellen dat in hart een hoofd geloofd in de ambitie en daar vol voor gaat. Jim Collins (good to great) zei het al, “Get the right people on the bus.“  Aanvullend weten we dat aangekomen op ambassadeurs niveau dat zaken doen in een flow komt waarbij beide partijen er erg veel voldoening maar ook plezier aan beleven.

Ik wens u heel veel zakelijk plezier toe.

Weten hoe ambassadeurs te maken?  

Praat eens met Matty Geertsen 06-10516021 of Marco Geertsen 06-10519173.