HomeBlogWat zeggen klanten als ze je een 9 geven?

Wat zeggen klanten als ze je een 9 geven?

Wat zeggen klanten als ze je een 9 geven?

Een van de wezenlijke onderwerpen om de NPS score te beïnvloeden is klantgerichtheid. In mijn vorige blog heb ik de cijfers laten zien. Zo ook de cijfers voor klantgerichtheid.

Wat zeggen klanten nu over leveranciers die zij een NPS-9 score geven over de mate van klantgerichtheid? Een aantal quotes;

“Zij snappen mij. Ik heb er de juiste ingangen.”

“We hebben een intensieve relatie. De communicatie is erg goed. De basics zijn op orde.”

“De winnaars zijn diegenen die echt kiezen voor ons.”

“Heel erg tevreden. Ze denken erg goed mee. Zij snappen mijn dynamiek goed.”

“Hebben we een goede relatie mee. Ze passen bij ons vanwege hetzelfde doel. Ze zitten er bovenop. Heel prettige partij om mee te werken.”

Samengevat lees je dat het gaat om de klant te snappen in de brede zin van het woord. De relatie intensiveren, op alle niveaus, en de basics uiteraard op orde hebben.

Wat ga jij doen om jouw klanten dit over jou en jouw bedrijf te laten zeggen?