HomeAanpakHet echte gesprek voeren

Het echte gesprek voeren met je klanten

Weet jij wat jouw klanten belangrijk vinden of denk jij het te weten?

Samen met u gaan we de echte gesprekken voorbereiden, voeren, vastleggen en van concrete acties voorzien.

  • Selecteren van de belangrijke klanten/doelgroep.
  • Stel de 5 - 10 belangrijkste onderwerpen vast.
  • Maak een gestructureerde vragenlijst.
  • Maak afspraken en ga het gesprek met je klant aan.
    • Customore voert de gesprekken. (objectief)
    • We voeren samen de gesprekken.
    • U voert zelf de gesprekken.
  • Analyseer de gesprekken en formuleer concrete actiepunten, denk aan:
    • Klant specifiek
    • Bedrijf breed
    • Customer Journey
    • Customer Experience
  • Feedback van de klant met haar/hem bespreken en komen tot een gezamenlijk plan, aanpak, etc..

De gesprekken met de klant leveren een professionele, volwassen en wederkerige relatie op. Waardoor er een exceptionele Customer Experience ontstaat. Een effectieve en efficiënte oprechte samenwerking is het resultaat.


Stel een team samen die de volwassen relatie met jouw klant gaat bouwen!

 

 

Hoe dan? Neem contact op