Blog
Inside out denken of toch outside in?
![Inside out denken of toch outside in? Inside out denken of toch outside in?](/media/uploads/nl/news/home/Outside_inV150322_1.jpg?_=1721717629)
Outside in, studies tonen aan dat het loont.
NPS-Dashboard: Complimenten aan de accountmanagers die willen groeien.
![NPS-Dashboard: Complimenten aan de accountmanagers die willen groeien. NPS-Dashboard: Complimenten aan de accountmanagers die willen groeien.](/media/uploads/nl/news/home/NPS_dashboards_6.jpg?_=1721110244)
Account managers zijn essentieel in het behalen van een hoge NPS-score.
Accountmanagers laten groeien? Gebruik het NPS-Dashboard.
![Accountmanagers laten groeien? Gebruik het NPS-Dashboard. Accountmanagers laten groeien? Gebruik het NPS-Dashboard.](/media/uploads/nl/news/home/NPS_dashboards_5.jpg?_=1720505612)
Een excellente accountmanager maakt meer omzet.
Vragen om feedback van de klant.
![Vragen om feedback van de klant. Vragen om feedback van de klant.](/media/uploads/nl/news/home/FunctioneringsgesprekV121223_1.jpg?_=1719296072)
Als je wil groeien als professional en mens.
Klantwaarde of aandeelhouderswaarde?
![Klantwaarde of aandeelhouderswaarde? Klantwaarde of aandeelhouderswaarde?](/media/uploads/nl/news/home/Klantwaarde_V100624.jpg?_=1718692470)
Als de klantwaarde groeit, groeit de aandeelhouderswaarde.
Klanttevredenheid meten, Durf de confrontatie aan!
![Klanttevredenheid meten, Durf de confrontatie aan! Klanttevredenheid meten, Durf de confrontatie aan!](/media/uploads/nl/news/home/De_klant_van_vandaag_V290720_1.jpg?_=1715667889)
Ga de confrontatie en verbeter.
Examens en het meten van klanttevredenheid.
![Examens en het meten van klanttevredenheid. Examens en het meten van klanttevredenheid.](/media/uploads/nl/news/home/Examen_V070524.jpg?_=1715062937)
Zonder meten geen vooruitgang.
Één CX manager? Iedereen is een CX manager!
![Één CX manager? Iedereen is een CX manager! Één CX manager? Iedereen is een CX manager!](/media/uploads/nl/news/home/Plaatje_CX_V290424.jpg?_=1714457330)
Het start bij de directie.
Klantengerichtheid: Van target gedreven naar ambitie gestuurd.
![Klantengerichtheid: Van target gedreven naar ambitie gestuurd. Klantengerichtheid: Van target gedreven naar ambitie gestuurd.](/media/uploads/nl/news/home/AmbitieV260422_1.jpg?_=1713861018)
Zonder ambitie geen resultaat.
Klantenteams: het werkt!
![Klantenteams: het werkt! Klantenteams: het werkt!](/media/uploads/nl/news/home/KlantenteamsV160424.jpg?_=1713248356)
De klant wil niet meer zonder.
Van A naar B.
![Van A naar B. Van A naar B.](/media/uploads/nl/news/home/VanAnaarB_V090424.jpg?_=1712660250)
A en B zijn essentieel om je bedrijf en organisatie te laten groeien.
De waarde van een NPS-dashboard
![De waarde van een NPS-dashboard De waarde van een NPS-dashboard](/media/uploads/nl/news/home/NPS_dashboards_4.jpg?_=1712036123)
Meten is weten.
'Management zonder ziel is een epidemie geworden'
!['Management zonder ziel is een epidemie geworden' 'Management zonder ziel is een epidemie geworden'](/media/uploads/nl/news/home/Zielloos_V180324.jpg?_=1710831676)
Where are passionate about?
"O ja, de klant......................."
!["O ja, de klant......................." "O ja, de klant......................."](/media/uploads/nl/news/home/Elke_dag_een_beetje_beterV180723_1.jpg?_=1710230768)
Wat doen vandaag een beetje beter voor de klant?
De zucht naar data en insights.
![De zucht naar data en insights. De zucht naar data en insights.](/media/uploads/nl/news/home/Klantinzichten_V300523_1.jpg?_=1709019229)
Zolang ze maar van conclusies en consequenties worden voorzien.
Uitblinken in klantgerichtheid, wat is er nodig?
![Uitblinken in klantgerichtheid, wat is er nodig? Uitblinken in klantgerichtheid, wat is er nodig?](/media/uploads/nl/news/home/Transformatie_V190224.jpg?_=1708328785)
Multidisciplinaire samenwerking.
Klantgerichtheid, keuzes maken helpt.
![Klantgerichtheid, keuzes maken helpt. Klantgerichtheid, keuzes maken helpt.](/media/uploads/nl/news/home/Kiezen_V060224.jpg?_=1707118240)
Liever een paar NPS-9 klanten dan van alle klanten een 7.
Welk doel dient de NPS eigenlijk?
![Welk doel dient de NPS eigenlijk? Welk doel dient de NPS eigenlijk?](/media/uploads/nl/news/home/NPS_beeld_2.jpg?_=1706606273)
Is wat we doen een 9 waard volgens de klant?
Waarom investeren in een wederkerige volwassen klant relatie?
![Waarom investeren in een wederkerige volwassen klant relatie? Waarom investeren in een wederkerige volwassen klant relatie?](/media/uploads/nl/news/home/Relationele_lock_in_V090321_1.jpg?_=1705476401)
Wat je erin stopt krijg je terug.
Houd goede accountmanagers vast.
![Houd goede accountmanagers vast. Houd goede accountmanagers vast.](/media/uploads/nl/news/home/DraaideurV51021_1.jpg?_=1704785193)
Zij zorgen tenslotte voor de meer omzet.