HomeBlogCustomer Experience; Never waste a good crisis?...

Customer Experience; Never waste a good crisis? Deel II

Customer Experience; Never waste a good crisis? Deel II

Hoe deze tijd in het voordeel van je klanten te gebruiken?

De komende weken zitten veel verkopers/accountmanagers thuis te werken vanwege het corona virus.

Gebruik deze periode o.a. om de account plannen aan te scherpen. Een bijzondere ambitie te definiëren en dat te vertalen in een unieke Customer Experience.

Zijn onze plannen met onze klanten onderscheidend genoeg? Zouden onze klanten ons daarvoor een 9 geven?

Weten we voldoende van onze klant om in de buurt te komen van die 9?

Wat willen en kunnen we op korte termijn doen om onze klant te helpen, te ontzorgen, om samen uit de corona periode te komen?

Hebben we ons in deze periode als een leverancier gedragen of als een partner?

Wat willen en kunnen we doen om de opgelopen “corona-schade” snel weer te herstellen. 

Wat willen we en kunnen we doen om samen structureel 20% groei te realiseren in de post corona tijd?  

Gebruik de komende weken om je maximaal voor te bereiden op snel herstel en op structureel herstel!

Ga samen met je sales team de oplossingen voor morgen en overmorgen bedenken! Neem de tijd om vast te stellen wat er voor nodig is om dat daadwerkelijk te realiseren!

Weten hoe?

Wilt u weten hoe tot een 9 of meer te komen bij uw klanten en 20% meer omzet op te halen, neem dan contact op met Matty Geertsen 06-10516021 of Marco Geertsen 06-10519173