HomeBlogKlanttevredenheid meten, Durf de confrontatie aan!

Klanttevredenheid meten, Durf de confrontatie aan!

Klanttevredenheid meten, Durf de confrontatie aan!

De mensen die in organisaties besluiten om regelmatig klanttevredenheid te meten zijn, m.i., moedige, open minded en leergierige mensen.  

Zij zijn het die, volgens mij, goed snappen dat klanten altijd een mening over je hebben en dat je deze maar beter kunt weten. Zij zijn de moedigen die naar die mening vragen en die de confrontatie met de klant aandurven.

Zij snappen dat elke meting een moment of kans creëert:

  • Waarna je met jouw klant in gesprek kunt over de manier van samenwerken en wat er beter kan.
  • Waarbij de hele organisatie geconfronteerd wordt met hetgeen goed gaat en wat beter kan.
  • Waarbij de hele organisatie kan leren van de klant input.
  • Waarbij we de hele organisatie customer centric kunnen maken.
  • Waarbij we de input kunnen gebruiken om onze sales mensen beter te maken.

Ga de confrontatie aan en gij zult leren en beter worden.