HomeBlogWat hebben functioneringsgesprekken te maken me...

Wat hebben functioneringsgesprekken te maken met klantgerichtheid?

Wat hebben functioneringsgesprekken te maken met klantgerichtheid?

 

In de meeste organisaties worden elk jaar functioneringsgesprekken gevoerd.  

Het doel van deze gesprekken is dat de wederzijdse feedback zorgt voor begrip, voor ontwikkeling en leren, voor verbeteringen op inhoud en proces. Uitmondend in een volwassen, gelijkwaardige, wederkerige relatie gericht op constant verbeteren.  

Waarom doen we dit dan nauwelijks met onze klanten?

Wat houdt ons tegen om elk jaar het gesprek met onze klant aan te gaan over ons functioneren bij de klant? Ga actief om feedback vragen als het gaat over het functioneren van jouw organisatie en jezelf. Wat zou het de relatie met onze klanten enorm versterken als we eens per jaar elkaar feedback gaven op inhoud en proces met als een doel, er samen beter van worden.

Wanneer ga jij werk maken van een volwassen, gelijkwaardige, wederkerige relatie met jouw klant door om feedback te vragen?