HomeBlogWat zeggen klanten als ze de account manager ee...

Wat zeggen klanten als ze de account manager een 9 geven

Wat zeggen klanten als ze de account manager een 9 geven

Een van de wezenlijke onderwerpen om de NPS score te beïnvloeden is de account manager. In mijn vorige blog heb ik de cijfers laten zien. Zo ook de cijfers voor account management

Wat zeggen klanten over account managers die zij een rapportcijfer 9 geven. Een aantal quotes;

“Hij doet wat ie zegt en zegt wat ie doet. Als ik hem nodig heb dan is hij er. Hij snapt mijn dynamiek. Hij weet hoe de markt in elkaar steekt.”

“Ik kan bij haar altijd terecht. Ze regelt alles voor me. Betrouwbaar.”

“Ze is gewoon goed. Is een resultante van een jarenlange relatie. Het is altijd geregeld.”

“Hij checkt vaak of het goed gaat. Hij is onze aanspreek persoon. Hij snapt onze formules.”

“Ze snapt waar wij mee bezig zijn, kent onze organisatie op de verschillende lagen. We hebben een lange relatie. Ze is onderdeel van onze dynamiek.”

“Ik krijg heel veel ervaring aan tafel. Is erg goed. Is proactief.”

“Ik heb toegang tot meerdere mensen binnen haar organisatie. Ze doen dat goed. Een vast team. Werkt uitstekend.”

“De accountmanager daar ben ik zeer tevreden over. Die snapt mij. Schakelt snel.”

“De account manager is goed. Vervult de ambassadeursrol goed. Intern vecht zij voor ons en bij ons vecht zij voor haar bedrijf. Zit er bovenop zonder pusherig te worden. Een van de beste account managers.”

Samengevat lees je dat het gaat om de klant willen snappen in de brede zin van het woord. De relatie intensiveren op alle niveaus. Proactief zijn. Betrouwbaar zijn. De klant ontzorgen. Veel ervaring meebrengen. De organisaties en expertises aan elkaar koppelen.

Wat ga jij doen om een 9 te halen?