Home Aanpak Meet en weet

De klant heeft altijd een mening over jou en jouw bedrijf. Meten is weten!

Een continue klant feedback is onmisbaar voor het sturen op de geformuleerde ambitie. Het geeft klanten het gevoel dat hun mening ertoe doet. Meten geeft niet alleen zekerheid, controle, straalt professionaliteit en betrouwbaarheid uit, het stelt je bovendien in staat om tijdig te doen wat nodig is.  We bieden 2 vormen van meten van klanttevredenheid aan, te weten:

Het NPS-Dashboard

Is een tool speciaal door ons ontwikkeld. Deze methode meet kortcyclisch, gestandaardiseerd, met weinig menskracht de klanttevredenheid. Dit uitgedrukt in onder andere de NPS-score. 

Preview Contact opnemen

Kwalitatief klantonderzoek

Naast het NPS-Dashboard, is het echte gesprek aangaan met de klant een andere methode om te weten te komen, hoe de klant over ons denkt en wat wij, volgens hem, moeten verbeteren. 

Customore Consulting heeft in haar bestaan ca. 4000 face to face interviews gedaan in opdracht van haar klanten.

Preview Contact opnemen

De volgende stap?

Heb je vastgesteld, via meten wat het verschil is tussen het nu en je ambitie, stel dan het juiste team samen om ambitie te gaan realiseren. 

Lees verder