Lees verder Klantenteams en de 9 Plus organisatie.
25 november 2025
Alle disciplines zijn nodig om de 9 plus te bereiken.
Lees verder
Lees verder Meten van klanttevredenheid; Je hebt de rapportcijfers maar dan…………….?
18 november 2025
Continu meten en met je klant in gesprek zijn over verbeteringen.
Lees verder
Lees verder Welke rapportcijfers moet je halen om onderscheidend te zijn voor jouw klant?
11 november 2025
Onderscheidend zijn betekent dat je significant beter bent dan je concurrent.
Lees verder
Lees verder Wat is het moeilijkste bij het meten van klanttevredenheid in B2B?
4 november 2025
Zonder ambitie en plan van aanpak komt men niet verder dan laaghangend fruit.
Lees verder
Lees verder Klantgerichtheid is ‘Chefsache’.
28 oktober 2025
Klantgerichtheid staat of valt bij langdurig commitment van de directie.
Lees verder
Lees verder Zijn we echt bezig met onze klanten? Een experiment.
21 oktober 2025
Zonder maximale focus op de klant zullen we niet uitblinken in zijn ogen.
Lees verder
Lees verder Iedereen kan toch sales?
14 oktober 2025
Hoe beter je wordt, hoe loyaler de klant wordt.
Lees verder
Lees verder Wie heeft de focus op de klant?
6 oktober 2025
De klant kan nooit out of focus zijn.
Lees verder
Lees verder Wie wil wel uitblinken?
30 september 2025
Uitblinken betekent het verschil maken voor je klant.
Lees verder
Lees verder Wat kunnen we leren van Coolblue?
23 september 2025
Het begint met een NPS ambitie waar de hele organisatie aan werkt.
Lees verder
Lees verder Onderscheidend willen zijn.
16 september 2025
Onderscheidend willen zijn en ambitie zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Lees verder
Lees verder Klanttevredenheid en CV’s?
1 september 2025
Wat heb jij toegevoegd aan de toegevoegde waarde voor jouw klanten?
Lees verder